Pentru majoritatea comenzilor, folosim ca modalitate de livrare serviciile companiei de curierat GLS.
Ce include costul de livrare?
– Ambalarea produselor. Pentru că majoritatea produselor noastre sunt sensibile (fie borcane de sticlă, fie pungi), facem tot posibilul ca produsele să ajungă la tine în cea mai bună stare. Înfășurăm borcanele și sticlele în folie cu bule, le punem în cutie și adaugăm “pufuleți” biodegradabili, astfel că produsele stau fix și să nu se mișcă în toate părțile. Apoi înfoliem cutia și o marcăm cu semne “Fragil”, pentru ca cei de la curierat să aibă extra grijă;
– Livrare la adresă. Curierul vine la adresa menționată la plasarea comenzii, nu este nevoie să te deplasezi nicăieri.
– Program livrare. Livrarea se face, de regulă, în zilele lucrătoare între 09:00 – 18:00. Bineînțeles, pot exista și excepții;
– Dacă cei de la curierat nu te găsesc, se va efectua o a doua încercare de livrare, în următoarea zi lucrătoare. În cazul în care tu sau altă persoană autorizată să primească coletul nu sunteți găsiți la destinație, se va lăsa un aviz ce conține detalii despre cum poți intra în posesia coletului;
IMPORTANT: Deși facem totul posibilul ca livrarea să aibă loc cât mai confortabil pentru tine, din păcate curierii nu pot garanta anumite intervale orare de livrare. Noi le vom menționa acest aspect atunci când este cazul, dar depinde exclusiv de programul agentului de pe zona ta (câte colete are de livrat, ce traseu, etc.). Câteodată poate să-ți aducă produsele la ora pe care-ai menționat-o, câteodată nu. Dar, repetăm, nu există garanții.
Cât costă livrarea?
Taxa de livrare are un cost unic de 22 lei, cost care include ambalarea și livrarea la adresă.
Pentru comenzi de peste 500 de lei, livrarea este gratuită, indiferent de metoda de plată aleasă.
Toate comenzile se vor achita în RON, nefiind acceptate plăți în alte monede.
Cât durează?
În funcție de produsele din comanda ta, va dura între 1 și 5 zile lucrătoare până vor ajunge la tine. Vei primi un email în momentul în care vom preda comanda curierului. Serviciile de curierat cu care lucrăm livrează în 1-2 zile lucrătoare din momentul preluării coletului de la noi, cu excepția localităților din Delta Dunării și a celor cu timp de tranzit special.
Notă: Excepție fac perioadele foarte aglomerate precum Sărbătorile Pascale, Crăciun, Anul Nou, Black Friday, când termenul de livrare poate suferi modificări datorită volumului mare de comenzi. Comenzile plasate în zile libere legale sau vinerea vor intra în procesul de confirmare/pregătire/ambalare/livrare începând cu prima zi lucrătoare. Coletul se va trimite la adresa indicată de dumneavoastră în momentul plasării comenzii. Pe colet vor fi trecute datele dumneavoastră de contact, pentru a putea fi apelat de curier în ziua livrării comenzii.
Momentan nu oferim livrare sâmbăta sau în regim de urgență. Pentru comenzile de pe raza municipiului București, a județului Ilfov și a zonelor învecinate, precum și pentru comenzi speciale în provincie, putem oferi livrare “urgentă”, cu sau fără cost suplimentar. Te rugăm să ne contactezi înainte de a plasa comandă.
Facem tot posibilul pentru a ne asigura că livrarea comenzilor se face în intervalul menționat, însă, avînd în vedere ca folosim un serviciu externalizat, nu ne facem responsabili pentru întârzierile cauzate de firma de curierat. Te rugăm să ne comunici orice dificultate întâmpini în această privință, în lipsa unor informări din partea noastră. Feedback-ul tău este important pentru noi și ne dorim ca inclusiv serviciul de livrare să reprezinte o experiență bună.
Primirea și plata coletului
Produsele se predau pe bază de semnătura, de către curierul sau reprezentantul care încasează și contravaloarea comenzii, dacă este cazul. Nu este nevoie să fii prezent personal, oricine poate accepta coletul (copii, bunici, vecini, colegi, etc.). Nu uita să le lași codul PIN din mesajul primit de la curier în ziua livrării (dacă este cazul).
În colet, pe lângă produsele comandate, vei găsi și factura.
Nu garantăm că vei putea plăti cu cardul la curier (unii au POS, unii nu).
Coletul nu poate fi deschis înainte de a fi achitat.
În situația în care curierul se prezintă cu un colet vizibil deteriorat, îți recomandăm să-l refuzi și să ne contactezi imediat la info@fisticboutique.ro ca să găsim împreună cea mai bună soluție.
Dacă un colet se întoarce retur din motive care țin de tine (adresă greșită, număr de telefon greșit, nu te găsim acasă, etc.), următoarea comandă te vom ruga să o achiți cu cardul. Probabil că știi că în spatele fiecare comenzi pe care-o plasezi, există oameni care o procesează, care o ambalează cu grijă și care o livrează, pentru ca tu să te poți bucura de toate bunătățile de pe acest site. Dacă faci un obicei din a anula sau refuza comenzi deja expediate, sunt șanse destul de mari să nu-ți mai expediem pe viitor.
Ce se întâmplă dacă deschizi coletul și unul sau mai multe produse sunt deteriorate?
Deși o bună parte din produsele noastre sunt ambalate în borcane de sticlă, facem eforturi să le ambalăm cu simț de răspundere. Așa cum ziceam mai sus, folie cu bule, pufuleți biodegradabili, cutii solide, semne de FRAGIL, etc. Totuși, foarte rar se întâmplă ca anumite expediții să nu ajungă întregi la destinație. Așa că dacă deschizi coletul și constați că unul sau mai multe produse sunt sparte sau au curs, te rugăm să faci niște poze imediat și apoi să ne contactezi ca să rezolvăm situația.
Livrare internațională
Livrăm și în afara României, în mai toate țările. Livrarea internațională este disponibilă doar pentru plățile cu cardul, nu și ramburs. Pentru mai multe detalii, inclusiv costuri, te rugăm să ne contactezi.
Actualizat: 21.02.2024